Gå direkte til hovedindhold
Hjælpen er her.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, som regel. Så længe din vare ikke er afsendt, kan du anmode om at annullere varen. Vi vil forsøge at annullere din vare så godt vi kan, men hvis du sender en anmodning om annullering, er det ikke en garanti for, at din vare bliver annulleret.

Bemærk: I øjeblikket skal du annullere hver enkelt vare separat.

  1. Klik på Min konto > Ordrehistorik og genbestilling. (Hvis du ikke allerede er logget ind, bliver du bedt om at gøre det.)
  2. Klik på Ordreoplysninger ud for den ordre, der indeholder den vare, du vil annullere.
  3. Siden Bestillingsoplysninger vises. Klik på Annuller for det element, du vil annullere.
  4. Klik på Annuller min vare i vinduet Annulleringsanmodning.
  5. Der vil nu komme et pop op-vindue, som viser, at vi forsøger at annullere din ordre. Klik på Luk.
  6. Gentag processen for hvert element, du vil annullere.

Hvis en vare er blevet annulleret med succes: 

  • Der vil blive udstedt en refusion af varens beløb til den anvendte betalingsmetode.
    Bemærk: Hvis der ikke er blevet betalt, annullerer vi den igangværende opkrævning.
  • Du vil modtage en e-mail med oplysninger om tilbagebetaling.
  • Din Bestillingshistorik bliver opdateret:
    • "Annulleret" vises ved siden af det element, der blev annulleret.
    • Knappen Annuller er gråtonet.

Du vil modtage 2 e-mails i løbet af processen for anmodning omannullering:

  • "Vigtig information om din ordre" - angiver, at vi har modtaget din anmodning om annullering.
  • "Opdatering af annullering" - angiver, om annulleringen af din vare er lykkedes.