Hjælpen er her.

Jeg har problemer med at bruge min rabatkode.

Det er frustrerende! Vi forsøger at fortælle dig, hvorfor koden ikke virker, i en fejlboks, men vi ved, at det måske ikke er nok information. Tag et kig på nedenstående tips til fejlfinding, og hvis det ikke løser dit problem, bedes du kontakte os.

  • Kontroller, at du har indtastet koden korrekt.
    Hvis du får vist en fejlmeddelelse, der siger: "Den indtastede kode er ugyldig. Kontroller venligst koden og prøv igen" koden kan være skrevet forkert. Hvis du har modtaget din kode via e-mail, skal du kopiere hele koden og indsætte den i kodefeltet, da det burde fjerne eventuelle slåfejl.

    • Sørg for, at du ikke har sat et mellemrum før, efter eller inden for koden.
      Alle koder er én streng og indeholder ikke mellemrum. Hvis du indtaster et ekstra mellemrum i begyndelsen eller slutningen, vil vores system ikke genkende din kode.

    • Hvis du indtaster koden manuelt, skal du være opmærksom på, at der ikke er forskel på store og små bogstaver, og at de kan indeholde både tal og bogstaver. Kontroller, at du bruger de(t) rigtige tegn, da 0 (nul) og"O", 5 (fem) og "S", 8 (otte) og "B", 2 (to) og "Z" ofte forveksles med hinanden.

  • Sørg for, at koden ikke er udløbet.
    Vores koder er begrænset til bestemte datointervaller. Hvis du får en fejlmeddelelse med teksten "Den indtastede kode er ikke længere gyldig", betyder det, at kampagnen ikke længere er tilgængelig.

  • Gennemgå kodebegrænsningerne.
    For at sikre, at alle betingelser er opfyldt for et særligt tilbud, skal du se på kampagnens detaljer. Nogle koder har minimumskrav, begrænser sig til bestemte produkter, kan kun bruges én gang eller indeholder andre betingelser.

  • Husk, at du kun kan bruge én kode pr. bestilling.
    VistaPrint kan kun anvende én kode pr. transaktion. Hvis du allerede har anvendt en kode og derefter indtaster en anden kode, som ikke er gyldig, fjerner vi ikke den tidligere kode. Vi viser en fejlmeddelelse efterfulgt af meddelelsen "Vi har gemt din tidligere gyldige kode til dig" over knappen Gå til kassen.

Før du afgiver din bestilling, skal du sikre dig, at den endelige pris svarer til dine forventninger. Hvis det ikke er tilfældet, skal du kontakte os, så finder vi ud af det.