Gå direkte til hovedindhold

Hurtig produktion. Faste leveringspriser.

Uanset om du forhåndsbestiller eller har brug for produkter så hurtigt som muligt, er vi her for at hjælpe. Se herunder for oplysninger om vores leveringsmuligheder med fast pris, vores specialprodukter og mere.

Hastighed Produktion + levering Pris (inkl. moms)
Vores korteste leveringtid 2 hverdage 220 kr.
Haste 3 hverdage 120 kr.
Standard 5 hverdage 60 kr.
Economy 10 hverdage 50 kr.

Leveringstiderne på bestillinger efter midnat regnes fra den næstkommende hverdag. Du kan se yderligere vigtige forsendelsesoplysninger, herunder specifikke produktundtagelser og levering til internationale placeringer, herunder.

Internationale bestillinger

Lige nu kan bestillinger, der afgives via Vistaprint Danmark (vistaprint.dk), kun leveres til adresser i Danmark. Hvis du vil have leveret til et andet sted, anbefaler vi, at du undersøger, om der findes en Vistaprint-hjemmeside for dit land eller område. Rul ned til bunden af denne side, og klik på rullemenuen ved siden af det danske flag. Så kan du se en liste over vores andre sider. Hvis du allerede har designet et produkt, er der en risiko for, at du skal lave det om på den nye hjemmeside.

Produktundtagelser

Nogle af Vistaprints produkter er ikke tilgængelige med alle leveringshastigheder.

For eksempel er produkter i de følgende kategorier muligvis kun tilgængelige med Economy-levering (10 hverdage):

  • Beklædning og tasker
  • Reklameartikler (penne, teknologi og nogle andre varer)

Hvis din bestilling omfatter produkter med forskellige leveringshastigheder, leveres alt i din ordre med den langsomste hastighed.

Så hvis du har travlt, anbefaler vi, at du bestiller de varer, der har Economy-levering, adskilt fra varer med en hurtigere levering. Hermed undgår du at forsinke produkter, der kan leveres hurtigere.

Ofte stillede spørgsmål

Q: Kan jeg tracke min bestilling?
SVAR: Sporingsmulighederne afhænger af fragtfirmaet. Hvis sporing er tilgængeligt, modtager du dit sporingsnummer i bekræftelsesmailen.

SPØRGSMÅL: Får jeg information om tracking? Hvor kan jeg finde denne information?
SVAR: Når din bestilling er blevet afsendt, sender vi en bekræftelse via e-mail til dig, der indeholder leveringsmetode, forventet ankomstdato og andre trackingoplysninger (hvis de er tilgængelige). Du kan også gå til din bestillingshistorik og finde trackinginformationerne her.

SPØRGSMÅL: Er produktionstiden inkluderet i leveringshastigheden?
SVAR: Ja, det er den altid. Den hastighed, du kan se, inkluderer den tid, det tager at trykke din bestilling og levere den til dig.

SPØRGSMÅL: Hvilke fragtfirmaer bruger I?
SVAR: Det kommer an på den leveringshastighed, du vælger. Vi bestemmer, hvilket fragtfirma der anvendes til din bestilling, baseret på en række faktorer, såsom hvor mange produkter bestillingen indeholder, leveringsadresse, størrelse/vægt samt den valgte leveringshastighed.

Spørgsmål: Kan I garantere jeres leveringstider?
SVAR: Når du lægger en vare i indkøbsvognen, bliver du bedt om at vælge en leveringshastighed. Når du har gjort det, vil du se vores lovede ankomstdato, og den står vi ved. Der kan naturligvis opstå dårligt vejr og forsinkelser, men hvis din bestilling ikke ankommer til tiden, er du ikke tilfreds, og det er vi heller ikke. Kontakte os, og vi finder en løsning.

Spørgsmål: Modtager jeg min bestilling i dagtimerne?
SVAR: I de fleste tilfælde vil leveringer blive foretaget i løbet af den normale arbejdstid fra mandag til fredag, selvom dette afhænger af fragtfirmaet.

SPØRGSMÅL: Min bestilling skulle komme i dag, men jeg har endnu ikke modtaget den. Hvad skal jeg gøre?
SVAR: Pakkerne ankommer senest klokken 18 (lokal tid), så det kan også være tidligere på dagen. Hvis du har et sporingsnummer, kan du også se dine sporingsoplysninger i din bestillingshistorik under "Min konto". Og føl dig fri til at Kontakte os når som helst – vi sidder klar til at hjælpe.