Hvis du modtager en beskadiget pakke, bedes du rapportere problemet via vores kundeservice, som du finder på siden Hjælp, så vi straks kan finde en løsning.
Følg disse trin for at rapportere problemet:
-
Gå til Hjælp, og find afsnittet »Har du brug for hjælp med en nylig bestilling? Start her". Du skal muligvis logge ind for at se bestillinger.
-
Vælg en handling: Vælg blandt mulighederne: "Jeg ønsker hjælp til min bestilling".
-
Vælg berørte produkter: Angiv, hvilke produkter i din bestilling der mangler, er beskadiget eller ikke er modtaget. Hvis hele bestillingen er berørt, skal du markere feltet "Vælg alle produkter".
-
Beskriv problemet: Vælg et problem fra rullemenuen (f.eks. "Produkter er forsinkede eller mangler"). Afhængigt af dit valg kan du muligvis vælge et mere specifikt emne. Du kan også vælge flere problemer på én gang og give en detaljeret beskrivelse.
-
Upload billeder: Du kan uploade op til 4 billeder, der viser produktet og problemet.
Bemærk: Hvis du vedlægger fotos af det beskadigede produkt, hjælper du os med at gennemgå sagen og behandle din henvendelse effektivt. -
Forhåndsvisning af detaljer: Gennemgå detaljerne i din anmodning, for at sikre, at alt er korrekt. Klik på Fortsæt til næste trin.
-
Vælg en kontaktmetode: Vælg, hvordan du ønsker, at vores kundeserviceteam skal besvare din forespørgsel. Valgmulighederne kan omfatte Ring mig op, livechat eller e-mail.
- Bekræftelse: Du får en bekræftelsesskærm, der fortæller dig, at vi har modtaget din anmodning. Du får også en bekræftelsesmail, når du har indsendt din anmodning.
