fejl i tryksag
12. sep. 2025 | jacob f.
Svar fra VistaPrint kundeservice:
Vi beklager, at designet på dit kort, i modsætning til de andre elementer, har repræsenteret denne form for uønsket "sprog". Når vi gennemgår oprettelsen fra din konto, kan vi se, at ja, designet på dine kort havde dette "sprog" på sig. Vi vil gerne præcisere, at vi altid trykker designene, som de er placeret af kunden. Derfor, når du tager varen med i indkøbskurven, kommer den ud som en lille formular for at minde dig om, at du skal tjekke alt, før du bekræfter købet. Vi giver dig også mulighed for at downloade en prøvetryk i PDF-format, hvor du kan se, hvordan dit design ser ud, når det er trykt. (vises fra editoren, når du klikker på "Preview" øverst til højre)
For at tilfredsstille dig, og fordi vi gerne vil have, at dine kort er nyttige for dig, har vores kollega foretaget de nødvendige ændringer og bekræftet en ny forsendelse. Dine nye kort ankommer den 22. september.
Når den forlader fabrikken, modtager du en e-mail med sporingslinket, så du kan være opmærksom på status for ordren. Vi håber, du kan lide denne løsning.
