Leveringsmuligheder Alt hvad du har brug for at vide
Uanset om du forhåndsbestiller eller har brug for produkter så hurtigt som muligt, er vi her for at hjælpe. Her finder du oplysninger om vores faste leveringsmuligheder, specialprodukter og meget mere.
Hastighed | Produktion + levering | Pris (inkl. moms) |
---|---|---|
Vores korteste leveringtid | 2 hverdage | 230 kr. |
Haste | 3 hverdage | 130 kr. |
Standard | 5 hverdage | 70 kr. |
Economy | 10 hverdage | 60 kr. |
Leveringstiderne på bestillinger efter 21:00 regnes fra den næstkommende hverdag. Her finder du andre vigtige leveringsoplysninger, herunder specifikke produktundtagelser og levering til internationale lokationer.
Internationale bestillinger
Vi leverer gerne din ordre internationalt – vær opmærksom på, at der vil gælde yderligere leveringspriser.
Produktundtagelser
Nogle VistaPrint-produkter er ikke tilgængelige i alle leveringshastigheder.
For eksempel er produkter i følgende kategorier muligvis kun tilgængelige med Economy-levering (10 hverdage):
- Reklameartikler (2-30 hverdage)
- Fotobøger (10 hverdage)
- Foliekort (5 hverdage)
Hvis din bestilling indeholder produkter med forskellige leveringshastigheder, kan den opdeles i særskilte leveringer. Hermed undgår du at forsinke produkter, som du kan modtage hurtigere.
Du vil kunne vælge mellem forskellige leveringshastigheder, afhængig af hvilket produkt du har i indkøbsvognen. Hvis nogle af dine produkter eksempelvis kan leveres med hastelevering, vil du kunne vælge det. Du behøver kun vælge og betale for én hastighed.
Inden du betaler, vil du se, hvordan din bestilling bliver delt op, og de anslåede datoer for, hvornår hvert produkt bliver leveret til dig. På den måde vil du vide, inden du køber, hvilke produkter i din indkøbsvogn der måske ankommer senere end din valgte leveringshastighed.
Ofte stillede spørgsmål.
SPØRGSMÅL: Kan jeg tracke min bestilling?
SVAR: Din bestilling vil altid kunne spores. Den eneste undtagelse herfra er for bestillinger, der sendes til en forsendelseskasse.
SPØRGSMÅL: Får jeg information om tracking? Hvor kan jeg finde denne information?
SVAR: Når din bestilling er blevet afsendt, sender vi en bekræftelse via e-mail til dig, der indeholder leveringsmetode, forventet ankomstdato og andre trackingoplysninger (hvis de er tilgængelige). Du kan også gå til din bestillingshistorik og finde trackinginformationerne her.
SPØRGSMÅL: Hvilke fragtfirmaer bruger I?
SVAR: Det kommer an på den leveringshastighed, du vælger. Vi bestemmer, hvilket fragtfirma der anvendes til din bestilling, baseret på en række faktorer, såsom hvor mange produkter bestillingen indeholder, leveringsadresse, størrelse/vægt samt den valgte leveringshastighed.
Spørgsmål: Leverer I internationalt? Hvilke lande leverer I til?
SVAR: Ja! Vi leverer gerne din ordre internationalt – vær opmærksom på, at der vil gælde yderligere leveringspriser.
Vi leverer til: Schweiz, Liechtenstein, Tyskland, Østrig, Belgien, Danmark, Frankrig, Holland, Spanien, Irland, Italien, Luxemburg, Tjekkiet, Finland, Monaco, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Storbritannien, Cypern, Malta, Grækenland, Island, Gibraltar, Brasilien, Israel, Grønland og Hongkong.
SPØRGSMÅL: På hvilket tidspunkt vil min bestilling blive leveret?
SVAR: Bestillinger leveres normalt indenfor almindelige arbejdstider fra mandag til fredag. Der kan naturligvis opstå dårligt vejr og forsinkelser, men hvis din bestilling ikke ankommer til tiden, er du ikke tilfreds, og det er vi heller ikke. Fortæl os, hvad der er galt, så vi kan gøre det godt igen.
SPØRGSMÅL: Min bestilling skulle komme i dag, men jeg har endnu ikke modtaget den. Hvad skal jeg gøre?
SVAR: Pakker leveres hver dag kl. 18.00 i din tidszone. Hvis klokken ikke er 18.00 endnu, kan du også se dine sporingsoplysninger i din bestillingshistorik under "Min konto". Du kan også kontakte os når som helst. Vi vil med glæde hjælpe dig.