Vi har bemærket, at nogle af jer måske leder efter oplysninger om ældre domæneprodukter og -tjenester, som tidligere blev tilbudt på vores hjemmeside. Vi har lavet en dedikeret ekstern Ofte stillede spørgsmål, hvor du kan finde svar på alle dine spørgsmål om vores tidligere domænetilbud.
Program til opgradering af websteder
Hvorfor blev min VistaPrint-hjemmeside opgraderet til en Wix-hjemmeside? |
Vista x Wix tilbyder en bedre oplevelse, flere funktioner og en masse smarte muligheder for at udvikle din virksomhed. Det overgår langt vores tidligere hjemmesideløsning, så vi tager skridtet for at give dig en bedre kundeoplevelse.
|
Skal jeg nu betale VistaPrint eller Wix for mit hjemmesideabonnement? |
Du vil fortsat betale VistaPrint for dit hjemmesideabonnement. Du kan finde og administrere dit abonnement på din konto under Mine abonnementer.
|
Hvad sker der, hvis jeg har problemer med min migrerede hjemmeside? |
Hvis du oplever problemer med din hjemmeside på grund af migreringen, bedes du kontakte os.
|
Skal min [VistaPrint]-hjemmeside opgraderes? |
Da vi stoppede med at bruge VistaPrints hjemmesidebygger, blev alle vores kunder, der havde VistaPrints hjemmesidebygger, opgraderet til vores nye Vista x Wix-platform.
|
Hvorfor steg prisen for mit hjemmesideabonnement? |
Hvis du er utilfreds med den nye pris, bedes du kontakte os for at drøfte mulighederne for at nedgradere til et andet abonnement. Vista x Wix tilbyder endda muligheden for at administrere en hjemmeside gratis.
|
Jeg var kunde hos WEBS.com. Hvad sker der med min regning nu, hvor jeg er blevet flyttet til Vista x Wix, og jeg blev faktureret hvert andet år? | Du er blevet konverteret til årlig fakturering. Din næste regning kommer, når dit tidligere 2-årige abonnement udløber. |
Domæner og Hover og Exact Hosting-overførsler
Hvorfor blev mit domæne og/eller min mailboks overført til firmaet Hover eller Exact Hosting? |
VistaPrint besluttede at overføre vores kunders domæner og mailbokse til virksomhederne Hover og Exact Hosting, da de er førende i deres branche og specialiserede i domæner og mailbokse. |
Hvor kan jeg finde ud af, hvem der hoster mit domænenavn nu? |
Du kan søge efter dit domæne via disse links:
|
Vil Hover eller Exact Hosting administrere abonnementet på mit domæne og/eller min mailboks nu? |
Ja, Hover eller Exact Hosting vil administrere dit abonnement fremadrettet for dit domæne og/eller dine postkasser.
|
Hvad sker der, hvis mit domæne går offline? Hvad betyder det? |
Hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at få adgang til din hjemmeside, kan dit domæne være offline, og du skal kontakte din registrator for at løse problemet.
|
Hvordan tilføjer jeg min betalingsmetode til Hover eller Exact Hosting? | |
Hvordan kommer jeg i kontakt med Hover eller Exact Hosting? |
|
Hvilke sprog understøtter Hover and Exact Hosting? |
|
Skal jeg beholde mit domæne og/eller mine mailbokse hos Hover eller Exact Hosting? |
Nej, du behøver ikke at beholde dit domæne eller dine mailbokse hos Hover eller Exact Hosting. Du kan vælge at overføre dine domæner/mailbokse til et andet firma efter eget valg, herunder Vista x Wix. Kontakt Hover eller Exact Hosting for at få hjælp til at flytte dit domæne/dine mailbokse. |