TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, så længe din vare ikke er afsendt, kan du som regel anmode om at annullere varen. Vi vil forsøge at annullere bestillingen, men indsendelse af en annulleringsanmodning garanterer ikke, at den bliver annulleret. 

Vi anbefaler, at du bruger hjælpesiden til bestillinger, når du annullerer en bestilling. Dette giver dig mulighed for at løse grundlæggende problemer på egen hånd og nemt anmode om hjælp fra vores specialister til mere komplicerede problemer.

 

Følg disse trin for at annullere din ordre via ordreguiden:

  1. Gå til Hjælp, og find afsnittet Har du brug for hjælp med en nylig bestilling? Start her

Bemærk: Du skal logge ind for at se dine bestillinger.





  1. Vælg en bestilling: Hvis du allerede er logget ind, kan du vælge en bestilling.

  2. Vælg Jeg vil gerne annullere min bestilling: Vælg Jeg vil gerne annullere min bestilling blandt de valgmuligheder, der vises.

  3. Vælg produkter, der skal annulleres: Du bliver bedt om at vælge, hvilke produkter du vil annullere. Hvis du vil annullere hele ordren, skal du markere feltet Vælg alle produkter.

  4. Vælg en kompensationsmetode: Vælg din foretrukne opløsning: Vista-butikskredit (merchandise kredit) eller Tilbagebetaling, og klik derefter på Fortsæt til næste trin.

  5. Kontrollér og indsend: Gennemgå detaljerne i din anmodning, og sørg for, at alt er korrekt. Klik på Indsend anmodning.

  6. Bekræftelse: Du vil se en bekræftelsesskærm, der angiver, at din anmodning er blevet sendt. Hvis bestillingen kan annulleres, modtager du en bekræftelsesmail inden for 24 timer.

 

 

 

Du vil modtage 3 e-mails i løbet af processen for anmodning om annullering:

  1. "Bestillingsopdatering: Anmodning om annullering modtaget", angiver, at vi har modtaget din annulleringsanmodning. 

  2. "Bestillingsopdatering: Produkterne er blevet annulleret", angiver, om annulleringen af dine produkter er gennemført. 

  3. "Bestillingsopdatering: Din tilbagebetaling er på vej" angiver, om din anmodede tilbagebetaling er blevet udstedt. 

 

Yderligere tip:

Du kan muligvis ikke se knappen Annuller, hvis:

  • Produktet allerede er afsendt eller annulleret.

  • Bestillingen blev betalt med kredit.

  • Bestillingen allerede er blevet refunderet.

  • Produkttypen ikke kan annulleres.

Vælg land

  • Danmark