Vi forstår, at det er frustrerende, når en rabatkode eller kupon ikke virker som forventet. Vi bestræber os på at give klare fejlmeddelelser, men nogle gange er der brug for lidt ekstra hjælp. Lad os sammen løse almindelige problemer med kampagnekoder:
- Skrivefejl: Indtast omhyggeligt koden igen. Alternativt kan du kopiere og indsætte den direkte fra den e-mail, du har modtaget, for at eliminere potentielle fejl.
- Mellemrum: Rabatkoder er enkelte strenge uden mellemrum. Sørg for, at der ikke er mellemrum før, efter eller i selve koden.
- Tegnforvirring: Rabatkoder kan indeholde en blanding af bogstaver og tal. De skelner ikke mellem store og små bogstaver, men nogle tegn ligner hinanden. For eksempel: 0 (nul) og O (bogstavet O).
- Udløbsdato: Rabatkoder har udløbsdatoer. Hvis du får en fejlmeddelelse med teksten "Den indtastede kode er ikke længere gyldig", betyder det, at kampagnen ikke længere er tilgængelig.
-
- Kampagnekoder udløber kl 23:59 på den slutdato, der er angivet ved siden af tilbuddet.
- Placering af udløbsdato: Du kan finde en kampagnekodes udløbsdato tre steder:
-
I bunden af den salgsfremmende e-mail, du har modtaget.
-
På hjemmesidens side med tilbud eller kuponer, hvor tilbuddet er angivet.
-
I indkøbskurven, efter at koden er blevet anvendt.
-
-
- Én rabatkode pr. bestilling: Du kan kun bruge én rabatkode pr. bestilling. Hvis du allerede har anvendt en gyldig kode, vil forsøg på at anvende en anden kode resultere i en fejl. Vi beholder den første gyldige kode.
- Vilkår og betingelser: Kampagnekoder har ofte specifikke krav, f.eks. et minimumskøbsbeløb, anvendelse på specifikke produkter eller begrænsninger for engangsbrug. Gennemgå omhyggeligt rabatdetaljerne, og se efter links til "Vilkår og betingelser".
Før du gennemfører dit køb, skal du bekræfte, at rabatten er blevet anvendt, og at den endelige pris er korrekt!
Hvis du har prøvet disse trin, og din kampagnekode stadig ikke virker, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Vi undersøger og løser gerne problemet for dig.
