TilgængelighedGå direkte til hovedindhold
Hvordan tilføjer jeg en samarbejdspartner (designer) til min Vista x Wix-hjemmeside?
Senest opdateret 30. august 2024

Følg nedenstående vejledning, hvis du vil give en samarbejdspartner (designer) adgang til din Vista x Wix-hjemmeside for at foretage ændringer i designet:

  1. Log ind på din konto på VistaPrints hjemmeside.
  2. Når du er logget ind, skal du holde musen hen over Min konto i øverste højre hjørne.
  3. Klik på Min digitale markedsføring.
  4. På Vista x Wix-hjemmesidekortet skal du klikke på Administrer. (Du vil nu befinde dig på din Vista x Wix-hjemmesides kontrolpanel.)
  5. Klik på Indstillinger i venstre sidepanel.
  6. Gå til Roller og tilladelser på din hjemmesides kontrolpanel.
  7. Klik på Inviter personer.
  8. Indtast følgende e-mailadresse: [email protected].
  9. Vælg rollen Hjemmesideadministrator.
  10. Klik på Send invitation.

Derefter bliver en e-mail sendt til samarbejdspartneren (designeren), og du får besked, når vedkommende har accepteret invitationen. 

Du kan finde flere oplysninger om Vista x Wix-partnerskabet i relaterede artikler i vores servicecenter.

Hvis du har problemer med at tilføje en samarbejdspartner, er du også velkommen til at kontakte os her

Kontakt kundesupport live

Har du brug for hjælp?

Uanset hvad du arbejder på, har vi nogen, der kan hjælpe dig fra design til tryk.

Contact Us - Multiple channels available

Vælg land

  • Danmark