TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Hvordan tilføjer jeg en samarbejdspartner (designer) til min Vista x Wix-hjemmeside?

Følg nedenstående vejledning, hvis du vil give en samarbejdspartner (designer) adgang til din Vista x Wix-hjemmeside for at foretage ændringer i designet:

  1. Log ind på din konto på VistaPrints hjemmeside.
  2. Når du er logget ind, skal du holde musen hen over Min konto i øverste højre hjørne.
  3. Klik på Min digitale markedsføring.
  4. På Vista x Wix-hjemmesidekortet skal du klikke på Administrer. (Du vil nu befinde dig på din Vista x Wix-hjemmesides kontrolpanel.)
  5. Klik på Indstillinger i venstre sidepanel.
  6. Gå til Roller og tilladelser på din hjemmesides kontrolpanel.
  7. Klik på Inviter personer.
  8. Indtast følgende e-mailadresse: [email protected].
  9. Vælg rollen Hjemmesideadministrator.
  10. Klik på Send invitation.

Derefter bliver en e-mail sendt til samarbejdspartneren (designeren), og du får besked, når vedkommende har accepteret invitationen. 

Du kan finde flere oplysninger om Vista x Wix-partnerskabet i relaterede artikler i vores servicecenter.

Hvis du har problemer med at tilføje en samarbejdspartner, er du også velkommen til at kontakte os her

Vælg land

  • Danmark