TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Hvordan bruger jeg Vista x Wix Plus-tjenesten?

Vista x Wix Plus er en tjeneste, der giver dig mulighed for at fokusere på at drive din virksomhed, ikke en hjemmeside. Uanset om du vil tilføje nye Wix-funktioner, annoncere et udsalg på din hjemmeside eller give din hjemmeside et nyt look, står vores team klar til at gøre det for dig som en del af dit Vista x Wix Plus-abonnement.

  1. Log ind på din konto på VistaPrints hjemmeside.
  2. Når du er logget ind, skal du holde musen hen over Min konto i øverste højre hjørne.
  3. Klik på Min digitale markedsføring.
  4. Find din Vista x Wix Plus-side på kontrolpanelet, og vælg Administrer.

For at få hjælp og rådgivning fra vores team:

  1. Vælg Næste
  2. Klik derefter på Opret et nyt projekt øverst til højre i Vista x Wix-konsollen.

    new_proj.png

  3. Udfyld de relevante oplysninger om, hvad du gerne vil ændre eller tilføje til din hjemmeside. Når du har udfyldt formularen, kan du vælge at få en konsultation med en Vista-rådgiver, så du kan give vedkommende mere kontekst og besvare eventuelle spørgsmål for designteamet.

    plus 100.png

  4. Planlæggeren viser dig de datoer og tidspunkter, vi har til rådighed. Vælg den bedste for dig, men sørg for at vælge den korrekte tidszone

    Schedulingb.png

  5. Når du har sendt den, bliver du ført tilbage til hovedsiden, og et medlem af vores team vil kontakte dig.

    DIWY_Console_a.png

Vælg land

  • Danmark