Hvis du har et problem, der blev sendt til Wix' kundeservice via en eskalering fra vores team, og du ikke nåede opkaldet, kan du følge artiklen nedenfor for at få en ny tid.
Trin 1:
Der vil blive sendt en e-mail til din postkasse med besked om, at Wix har forsøgt at ringe, men at det ikke lykkedes. Den indeholder også et link til den chatbot, du skal bruge til at anmode om et opkald.
Trin 2:
Du bliver sendt videre til Wix-botten, og nu skal du logge ind.
Trin 3:
Udfyld din e-mailadresse og adgangskode til VistaPrint.
Trin 4:
Fra listen skal du vælge det emne, der opsummerer dit problem.
Chatbotten vil stille yderligere spørgsmål for at kunne håndtere dit problem korrekt.
Trin 5:
Botten vil foreslå en Wix-artikel, der kan hjælpe med problemet. Skriv No for at komme i kontakt med en Wix-specialist.
Trin 6:
Din liste over websteder vises. Vælg det websted, du vil have hjælp til.
Trin 7:
For at få en ny tid skal du vælge Anmod om opkald nu. Vær opmærksom på, at det på grund af serviceniveauaftalen kan tage op til 24 timer at ringe tilbage.
Trin 8:
Beskriv dit problem lidt mere detaljeret for at give yderligere kontekst. Du kan også inkludere skærmbilleder.
Trin 9:
Vælg Anmod om opkald nu for at sende anmodningen.
Trin 10:
Tilføj dit telefonnummer, så sendes din anmodning, og en Wix-medarbejder vil ringe inden for 24 timer.
Hvis du har brug for hjælp, så klik her.