TilgængelighedGå direkte til hovedindhold
Hvorfor kan mit produkt ikke blive sendt?
Senest opdateret 30. august 2024

Der er en række mulige årsager. For eksempel:

  • Adressen er et fjerntliggende sted
  • Der er en fejl i adressen

Her er nogle ting, du kan gøre for at forsøge at løse problemet:

  • Kontroller, at adressen er skrevet korrekt.
  • Prøv at bruge en alternativ adresse (fx en virksomhedsadresse i stedet for en privatadresse eller omvendt).
  • Find ud af, om postnummeret for nylig er blevet opdelt eller ændret. Ændringer i befolkningstallet og postmængden kan resultere i nye eller omtildelte postnumre, og det er muligt, at vores systemer endnu ikke er blevet synkroniseret. Hvis der for nylig er sket en ændring, kan du prøve at bruge det "gamle" postnummer.

Kontakt kundesupport live

Har du brug for hjælp?

Uanset hvad du arbejder på, har vi nogen, der kan hjælpe dig fra design til tryk.

Contact Us - Multiple channels available

Vælg land

  • Danmark