TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Hvordan opsiger jeg mit Vista x Wix Premium-abonnement?

Du kan opsige dit Vista x Wix Premium-abonnement uden yderligere gebyrer. Sådan gør du:

Hvordan opsiger jeg mit Vista x Wix-abonnement?

  1. Gå til Mine abonnementer i rullemenuen Min konto.

    Mine abonnementer.png

  2. Vælg det abonnement, du vil opsige, og klik på Administrer.

    administrer.png

  3. Fra menuen øverst til højre skal du vælge Annuller abonnement.

    Annuller abonnement.png

  4. Vælg Fortsæt opsigelsen

  5. Vælg en årsag til annullering, eller fortæl os din årsag ved at vælge "andet".

  6. Bekræft din annullering ved at klikke på Annuller nu.

  7. Hvis du annullerer inden for 14 dage efter, at du har købt Premium-pakken, vil annulleringen være øjeblikkelig, og du vil modtage en fuld refusion.
    Hvis du opsiger uden for 14-dagesperioden, vil opsigelsen ske ved udgangen af din nuværende faktureringscyklus (enten månedlig eller årlig). Du kan bruge abonnementet indtil slutningen af denne periode. Slutdatoen for din pakke vil være synlig under Mine abonnementer.

 

Politik for tilbagebetaling:  

Vista x Wix Premium-pakker kan kun refunderes, hvis de annulleres inden for de første 14 dage efter den første fakturering. Den 14-dages prøveperiode omfatter de første 14 dage efter opgradering af din hjemmeside fra gratis til Premium. Det gælder for både månedlige og årlige Premium-pakker.

Der er intet annulleringsgebyr, når du afbestiller i løbet af denne første 14-dagesperiode, og dit kreditkort bliver automatisk refunderet. Når du har annulleret, vil du også modtage en e-mail, der bekræfter annulleringen. Når du har modtaget denne e-mail, skal du regne med, at der går op til 30 arbejdsdage, før din refusion vises på dit kontoudtog på grund af bankens og kreditkortets behandlingstid. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail eller din refusion efter 30 arbejdsdage, bedes du kontakte os.

Hvis du beslutter dig for at opsige din Premium-pakke inden for prøveperioden på 14 dage, vil din pakke blive opsagt med det samme, og du vil ikke længere kunne bruge vores Premium-funktioner. Du kan fortsætte med at bruge den gratis version af din hjemmeside.

Hvis du beslutter dig for at annullere efter mere end 14 dage, vil du ikke blive opkrævet et ekstra gebyr. Hvis du annullerer, træder annulleringen i kraft ved udgangen af din nuværende faktureringscyklus (enten månedlig eller årlig). Du kan bruge din Premium-pakke og -funktioner indtil slutningen af denne periode. Bagefter kan du fortsætte med at bruge den gratis version af din hjemmeside.

 

Yderligere oplysninger:  

  • Den 14-dages prøveperiode gælder for køb af Premium-pakker og tilføjelser, undtagen domænenavne.  

  • Den 14-dages refusionsperiode for Vista x Wix er i overensstemmelse med den gældende refusionspolitik og varighed, som Wix, vores tredjeparts-softwareplatformspartner, har indført.  

  • Refusionsperioden på 14 dage gælder ikke for efterfølgende fornyelsesbetalinger for Premium-pakker, og refusioner for Premium-pakker ydes kun for beløbet for den første fakturabetaling (ikke for eventuelle tidligere betalinger, der er behandlet).  

  • Hvis du opgraderer fra en Premium-pakke til en anden pakke, betragtes den nye opgradering ikke som et "oprindeligt køb" og vil ikke blive refunderet, medmindre du annullerer din pakke inden for den 14-dages prøveperiode for det oprindelige køb. 

  • Vista x Wix er ikke ansvarlig for eventuelle bankgebyrer, provisioner eller overtræk. Den eneste måde at fjerne disse gebyrer på er gennem direkte forhandling med din bank.  

  • Hvis du annullerer inden for 72 timer efter købet (i løbet af de første 14 dage), blev transaktionen sandsynligvis annulleret, før pengene blev trukket. Hvis dette er tilfældet, skal du i stedet for at modtage en tilbagebetaling forvente at se den oprindelige opkrævning og/eller opkrævningsautorisationen forsvinde fra din konto inden for 30 arbejdsdage. Bemærk: Dette kan variere pr. betalingsmetode/bank/kreditkortselskab.

Vælg land

  • Danmark