Flotte postkort


Ja. Når du har foretaget de indledende valg – størrelse, papirtype, hjørner og antal – har du mulighed for at uploade dit færdige design. Vi accepterer følgende filformater: .jpg, .jpeg, .jfif, .bmp, .png, .gif, .heic, .svg, .pdf, .psd, .ai, .eps, .ait, .ppt, .pptx, .tif og .tiff.
Vores glansfulde, matte og soft touch papir er bestrøget på begge sider, hvorimod vores ubestrøgede naturpapir, teksturerede, ubestrøgede papir, kraftpapir og genbrugspapir er ubestrøget. Man kan skrive på alle papirtyperne, men den bedste effekt får man på det ubestrøgede naturpapir, teksturerede, ubestrøgede papir, kraftpapir eller genbrugspapir.
Det gode ved godt designede postkort er, at du kan bruge dem på mange måder. Populære metoder omfatter indlægssedler, kuponer, uddeling på gaden med mere.
Relieftryk er en efterbehandlingsteknik, der fremhæver bestemte områder af dit design, f.eks. tekst eller billeder, med en blank, hævet effekt. Denne metode er også kendt som præget glans og tilføjer et taktilt, iøjnefaldende element, der forbedrer det samlede udseende og fornemmelsen af dit trykte produkt.
Relieftryk kan kun anvendes på premium mat papir ved hjælp af udvalgte relief-designskabeloner. I øjeblikket er det ikke muligt at anvende relieftryk på uploadede specialdesign.
Retvinklede hjørner giver postkortene et mere traditionelt udseende – de 90-graders vinkler føles klassiske og elegante, og de passer godt til gadereklame eller direct-mail. Vores afrundede hjørner passer typisk godt sammen med postkortdesign med et mere moderne udtryk eller en blødere stil – de er gode som pakkeindlægssedler.
Ja – husk disse ting, når du designer.
- Hold designet enkelt. Husk, at postkort er små, så mange komplicerede oplysninger kan overvælde modtageren. Vælg de vigtigste oplysninger til kunden, og fokusér på dem. Hvis du medtager en stærk opfordring til handling – en hjemmesideadresse, et telefonnummer eller en adresse – har folk en måde, de kan få mere at vide på, når de er blevet interesserede i det, du har at sige.
__ Skil dig ud gennem billeder og logo.__ Der er gode chancer for, at dit postkort skal konkurrere med andre om at få opmærksomhed – i postkassen, på opslagstavlen eller i din virksomhed. Kraftige farver, kvalitetsbilleder og dit logo kan hjælpe med, at dit postkort bliver bemærket.
__ Skab et sammenhængende look.__ Det er nemt at bruge dit valg af skrifttype, logo og farver til at skabe et sammenhængende udseende på tværs af andre markedsføringsprodukter som visitkort, skilte osv. Med et par matchende produkter er du godt på vej til at etablere et genkendeligt, professionelt brand.