TilgængelighedGå direkte til hovedindhold
Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med mit køb?
Senest opdateret 28. oktober 2025

Din tilfredshed er vores prioritet. Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, anbefaler vi, at du bruger vores kundeservice. Det er den hurtigste måde at beskrive dit problem på og få den hjælp, du har brug for, direkte fra vores Hjælp.  

Følg disse trin for at bruge kundeservice:

  1. Gå til Hjælp, og find afsnittet Har du brug for hjælp med en nylig bestilling? Start her – afsnittet

Bemærk: Du skal logge ind for at se dine bestillinger.

  1. Vælg en bestilling: Hvis du allerede er logget ind, kan du vælge en bestilling. Klik derefter på Få hjælp med denne bestilling.

  2. Vælg en handling: Vælg blandt mulighederne: Jeg ønsker hjælp til min bestilling.
     

  3. Vælg berørte produkter: Angiv, hvilke produkter i din bestilling, der er berørt af problemet. Hvis hele bestillingen er berørt, skal du markere feltet Vælg alle produkter.

  4. Beskriv problemet: Vælg et problem fra rullemenuen (f.eks. Jeg er ikke tilfreds med produktet). Afhængigt af dit valg kan du muligvis vælge et mere specifikt emne. Du kan også vælge flere problemer på én gang og give en detaljeret beskrivelse.

  5. Upload billeder: Du kan uploade op til 4 billeder, der viser produktet og problemet. Det hjælper os med gennemgangen.

  6. Forhåndsvisning af detaljer: Gennemgå detaljerne i din anmodning, for at sikre, at alt er korrekt. Klik på Fortsæt til næste trin.

  7. Vælg en kontaktmetode: Vælg, hvordan du ønsker, at vores kundeserviceteam skal besvare din forespørgsel. Valgmulighederne kan omfatte Ring mig op, livechat eller e-mail.

  8. Bekræftelse: Du får en bekræftelsesskærm, der fortæller dig, at vi har modtaget din anmodning. Du får også en bekræftelsesmail, når du har indsendt din anmodning.


 

Uanset hvilken kontaktmetode du vælger, vil vores kundespecialister se, at din anmodning er kommet gennem ordresupportprocessen, og de vil have adgang til de oplysninger, du har givet. Vi gennemgår din anmodning og svarer normalt inden for 24 timer.

 

Kontakt kundesupport live

Har du brug for hjælp?

Uanset hvad du arbejder på, har vi nogen, der kan hjælpe dig fra design til tryk.

Contact Us - Multiple channels available

Vælg land

  • Danmark