TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Jeg har kun modtaget en del af min bestilling - hvor er resten?

  

 

Du kan modtage mere end én pakke, selv hvis du har bestilt alt sammen. Dette kan ske, hvis:

  • Bestillingen indeholder flere produkter eller mange varer.

  • Bestillingen indeholder produkter med forskellige leveringshastigheder.

Ved at sende produkterne separat kan vi levere dem hurtigere og sikre, at hver pakke har en håndterbar størrelse for dig og leveringsteamet.

 

Hvis du har tjekket dine sporingsoplysninger for alle pakker og stadig mener, at en del af din bestilling mangler, kan du rapportere dette problem ved hjælp af vores ordresupportflow. Ved at følge vejledningen kan du indtaste de nødvendige oplysninger, så vores kundeserviceteam kan hjælpe dig. 

 

Følg disse trin for at rapportere et problem vedrørende din bestilling:

  1. Gå til Hjælp, og find afsnittet »Har du brug for hjælp med en nylig bestilling? Start her". Du skal muligvis logge ind for at se bestillinger.



  2. Vælg en handling: Vælg blandt mulighederne: Jeg ønsker hjælp til min bestilling.


  3. Vælg berørte produkter: Angiv, hvilke produkter i din bestilling der mangler eller ikke er modtaget. Hvis hele bestillingen er berørt, skal du markere feltet Vælg alle produkter.


  4. Beskriv problemet: Vælg et problem fra rullemenuen (f.eks. Produkter er forsinkede eller mangler eller er forkerte). Afhængigt af dit valg kan du muligvis vælge et mere specifikt emne. Du kan også vælge flere problemer på én gang og give en detaljeret beskrivelse.


  5. Upload billeder: Du kan uploade op til 4 billeder, der viser produktet og problemet. 



  6. Forhåndsvisning af detaljer: Gennemgå detaljerne i din anmodning, for at sikre, at alt er korrekt. Klik på Fortsæt til næste trin.


  7. Vælg en kontaktmetode: Vælg, hvordan du ønsker, at vores kundeserviceteam skal besvare din forespørgsel. Valgmulighederne kan omfatte Ring mig op, livechat eller e-mail.


  8. Bekræftelse: Du vil se en bekræftelsesskærm, der fortæller dig, at vi har modtaget din anmodning. Du får også en bekræftelsesmail, når du har indsendt din anmodning.

 

 

Vælg land

  • Danmark