TilgængelighedGå direkte til hovedindhold

Hjælpen er her.

Min bestilling er ikke ankommet, hvad kan jeg gøre?
Senest opdateret 30. september 2025

Det er vores prioritet at få din bestilling leveret til dig inden for den tid, vi har lovet.

Hvis leveringsdatoen er overskredet, og du ikke har modtaget den, bedes du udfylde dine oplysninger via ordresupportflowet, så vil vi gøre vores bedste for at rette op på det.

Følg disse trin for at anmode om hjælp:

  1. Gå til Hjælp, og find afsnittet Har du brug for hjælp med en nylig bestilling? Start her

Bemærk: Du skal logge ind for at se dine bestillinger.


  1. Vælg en bestilling: Hvis du allerede er logget ind, kan du vælge en bestilling. Klik derefter på Få hjælp med denne bestilling.


  2. Vælg en handling: Vælg blandt mulighederne: Jeg ønsker hjælp til min bestilling.


  3. Vælg berørte produkter: Angiv, hvilke produkter i din bestilling der mangler eller ikke er modtaget. Hvis hele bestillingen er berørt, skal du markere feltet Vælg alle produkter.


  4. Beskriv problemet: Vælg et problem fra rullemenuen (f.eks. Produkter er forsinkede eller mangler eller er forkerte). Afhængigt af dit valg kan du muligvis vælge et mere specifikt emne. Du kan også vælge flere problemer på én gang og give en detaljeret beskrivelse.


  5. Upload billeder: Hvis du ikke har modtaget din pakke, kan du uploade op til 4 billeder eller skærmbilleder for at hjælpe os med undersøgelsen. Eksempler herpå er din bestillingensbekræftelse, forsendelsesmeddelelse eller andre relevante oplysninger. Dette vil hjælpe os med at behandle din sag mere effektivt. 


  6. Forhåndsvisning af detaljer: Gennemgå detaljerne i din anmodning, for at sikre, at alt er korrekt. Klik på Fortsæt til næste trin.


  7. Vælg en kontaktmetode: Vælg, hvordan du ønsker, at vores kundeserviceteam besvarer din forespørgsel. Valgmulighederne kan omfatte Ring mig op, livechat eller e-mail.


Bekræftelse: Du får en bekræftelsesskærm, der fortæller dig, at vi har modtaget din anmodning. Du får også en bekræftelsesmail, når du har indsendt din anmodning.


Vælg land

  • Danmark