TilgængelighedGå direkte til hovedindhold
Hvad sker der, når jeg har afgivet min bestilling?
Senest opdateret 4. september 2025

Når vi har modtaget din bestilling

Vi sender dig en bestillingsbekræftelse pr. e-mail med oplysninger om din bestilling. Hvis du opdager noget i bestillingsbekræftelsen, der ikke er, som du forventede det, så kontakt os med det samme, så vi kan rette op på det.

Vores system planlægger automatisk produktionen af dine varer. Produktionen prioriteres ud fra de produkter, du har bestilt, og dit forsendelsesvalg. Vores medarbejdere i produktionen udvælger og tilpasser dine varer og pakker din ordre til forsendelse.

 

Når din bestilling er blevet trykt og er klar til levering

  • Vi sørger for, at din pakke bliver afhentet fra produktionen.

  • Når bestillingen er afsendt, sender vi dig en forsendelsesbekræftelse på e-mail med oplysninger om afsendelsen af din bestilling.
    Bemærk: Du kan altid sende forsendelsesbekræftelsen til dig selv igen ved hjælp af vores bestillingshjælp, som du finder på siden Hjælp.
     

  • Din ordre bliver leveret af en af vores leveringspartnere.

Du kan altid tjekke status for din ordre på din konto. Se Hvor er min ordre? for at finde ud af hvordan.

Bemærk, at bestillinger lejlighedsvis kan blive sendt tidligere, da din ordre kan blive prioriteret og trykt tidligere end ønsket.

 

Kontakt kundesupport live

Har du brug for hjælp?

Uanset hvad du arbejder på, har vi nogen, der kan hjælpe dig fra design til tryk.

Contact Us - Multiple channels available

Vælg land

  • Danmark