Tryk er helt skævt
9. aug. 2025 | Kent H. |
Verified Buyer
Svar fra VistaPrint kundeservice:
Vi er kede af at høre, at denne sidste forsendelse i modsætning til de to foregående forsendelser har haft et helt skævt indtryk. Når vi gennemgår kontakthistorikken fra din konto, har vi ikke været i stand til at finde, hvad du tidligere har skrevet til os om det. Måske troede han, at han havde sendt sin klage, men det gjorde han ikke. Undskyld den forvirring, der er opstået. Vi har kunnet sammenligne det, hun har modtaget, med det, hun har bekræftet ved bestillingen, og det viser sig, at ja, indtrykket har været skævt. Vi beklager denne fejl, som stadig er sjælden hos VistaPrint, da vi altid sender ordrer, da de er tilpasset af kunden. For at rette op på dette reviderede vi bare designet igen og sendte ham yderligere 50 dagbøger. Den modtager dem den 25. august. Når du forlader fabrikken, modtager du en e-mail med sporingslinket, så du kan holde styr på ordrestatus. Tak for din forståelse.
