Hjælpen er her.

Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at logge ind. Hvad skal jeg gøre?

Fejlmeddelelser kan være frustrerende, men de giver os også et fingerpeg om, hvad der er galt. Lad os finde ud af, hvilken fejl du ser:

"Forkert mail eller adgangskode"

Denne fejlmeddelelse vises, når du forsøger at logge ind med en mailadresse, som vi ikke har registreret, eller når den adgangskode, der er knyttet til mailadressen, er forkert.

  • Prøv at bruge en anden mailadresse til at logge på.
  • Adgangskoder er små og store bogstaver, så sørg for, at Caps Lock og/eller Number Lock på dit tastatur ikke er slået til, når du indtaster din adgangskode.
  • Alternativt kan du nulstille din adgangskode.

"Brugernavnet eksisterer allerede"

Denne fejlmeddelelse vises, når du forsøger at oprette en ny konto med en mailadresse, som vi allerede har registreret. Der kan kun oprettes én konto pr. mailadresse.

  • Prøv at logge ind i stedet for at oprette en ny konto.