Hjælpen er her.

Kan jeg ændre leveringsadressen?

Ja, i de fleste tilfælde, efter at du har afgivet en bestilling, kan du anmode om at ændre din leveringsadresse, indtil din bestilling er afsendt. Følg nedenstående trin, eller kontakt os. Så hjælper vi dig.

  1. Klik på Min konto > Mine bestillinger og genbestilling.
  2. Klik på Bestillingsoplysninger for den bestilling, du vil opdatere.
  3. Klik på Skift under Leveringsadresse på siden Bestillingsoplysninger.
  4. Opdater leveringsadressen efter behov, og klik på Opdater
    • Du kan ikke ændre, hvilket land din bestilling sendes til.
    • Du kan ikke ændre adressen, hvis ændringen vil påvirke told eller andre skatterelaterede gebyrer.
  5. Læs begrænsningerne i pop-up-vinduet, og marker feltet for at angive, at du forstår, at anmodningen muligvis ikke kan imødekommes. Klik på Opdater adresse.
  6. Du vil modtage en mail med besked om, at vi arbejder på din anmodning.
  7. Du vil modtage en anden mail, der enten angiver, at anmodningen blev godkendt, og at leveringsadressen blev ændret, eller at anmodningen blev afvist, og at leveringsadressen ikke blev ændret.

Et par ting, du skal være opmærksom på:

  • Den nye leveringsadresse anvendes på alle varer i en bestilling, også selvom de ikke alle er afsendt endnu.
  • Ændring af mailadresse eller telefonnummer for en bestilling ændrer ikke oplysningerne på din konto.