Gå direkte til hovedindhold
Hjælpen er her.

Hvor er min ordre?

Når betalingen for din bestilling er modtaget, sender vi en ordrebekræftelse til den mailadresse, der er tilknyttet din VistaPrint-konto. Når din bestilling er afsendt, modtager du en mail med et trackingnummer.

Du kan se din bestillingsstatus 24 timer i døgnet på siden Mine bestillinger:

  1. Log på din VistaPrint-konto.
  2. Klik på Min konto > Mine bestillinger og genbestilling.
  3. Alle dine bestillinger til dato vises. Kig i Status-feltet for at se, om din bestilling er afsendt – hvis den er, kan du også se trackingnummeret.

Har du ikke en VistaPrint-konto?

Bare rolig. Du kan stadig slå din bestilling op:

  1. Gå ind på Find din bestilling .
  2. Indtast din mailadresse og dit bestillingsnummer, og klik på Fortsæt
  3. Alle dine bestillinger til dato vises. Kig i Status-feltet for at se, om din bestilling er afsendt – hvis den er, kan du også se trackingnummeret.

Hvis der er noget, der ikke ser rigtigt ud, skal du kontakte os. Så finder vi ud af, hvad der er galt.